ArchLinux

Linux relatert forum

Moderator: jgilje

ArchLinux

Postby cLtmstr on 02 Oct 2007, 15:13

Helluh....

Tenkte og lage denne posten sånn at dere kan poste nyttige linker til meg om ArchLinux :D
cLtmstr
ADHD pro
ADHD pro

Postby palb on 02 Oct 2007, 17:31

Håper det ikke blir flere slike poster.
Har du et konkret problem er det ok å stille et spørsmål, gjerne også diskusjoner om emnet, men for å samle løsninger og informasjon om spesifikke emner har vi wikien.
Det er en søkefunksjon i forumet for å finne det som er skrevet om arch.
Lykke til med ArchLinux
palb
Nørd Zalo Ultra
Nørd Zalo Ultra

Postby kpolberg on 02 Oct 2007, 19:32

Vel for det første begynn å les på wikien til Arch http://wiki.archlinux.org/index.php/Main_Page

For det andre, du kommer ikke til å klare å mestre Arch på en uke, forøvrig gjelder det alle Linux distroer. Men, mestrer du en distro, mestrer du alle(mener nå jeg i ihvertfall).

For det tredje, det er greit at dette er ett forum hvor vi diskuterer og hjelper hverandre, men det må gå an å kreve ett minimum av egen innsats. Det beste er jo hvis du setter deg egne delmål over hva du skal få til(installere apache eller opera). Hvis du så støter på problemer, som du ikke finner løsningen på ved å søke minst en time. Da kan du begynne å forhøre deg på forumet. Jeg tror at jeg ikke snakker for bare meg selv når jeg sier at jeg ikke har tenkt å bruke tiden min på å gjøre alt for deg, bare fordi du ikke gidder. Ikke lærer du noe av det heller.
Skryte:
Sun Enterprise 3500
Mac G4 Cube
Dual-QuadCore Opteron 2384
kpolberg
Konge nørd
Konge nørd

Return to Linux